KérdéseD van a rendeléssel, fizetéssel vagy a termékekkel kapcsolatban?
Milyen módon tudok fizetni a rendelésemért?
Jelenleg bankkártyás fizetési lehetőség és utánvétes fizetési lehetőség áll rendelkezésre a webshopunkban. A shopban jelenleg Visa, MasterCard, Maestro kártáykat fogadunk el.
Mikor kapok visszaigízolást a megrendelésemről?
A megrendelés leadásakor a rendszerünk automatikusan kiküldi a rendelés adatait a megadott e-amil címedre. Miután feldolgoztuk a megrendelést kapni fogsz még egy e-mailt, amiben tájékoztatunk a megrendelés kézbesítésének várható időpontjáról. Pontos szállítási időpontot GLS futászolgálat fog neked küldeni.
Hány napot kell várnom a rendelés postára adására?
A megrendelések feldolgozása minden munkanapon 08.00 órától 15.00 óráig végezzük. Amennyiben a megrendelés a fenti időintervallumon kívül érkezik hozzánk, azt a beérkezést követő időponttól számított 24 órán belül kerül dolgozzuk fel.
Mit tehetek, ha sérült termék érkezett hozzám?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Mit tehete, ha sérült termék érkezett hozzám?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.